امروز: جمعه ۱۴۰۳-۰۱-۱۰


Friday 29 March 2024
29-Mar-2024 20-رمضان-1445

وزارت اطلاعات به پرونده معاملات صوری در بازار مسکن ورود کند

نماینده تهران در تذکر شفاهی:

تهران- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گروهی ۱۰ الی ۲۰ نفره در ۲۴ ساعت با معاملات صوری و جهت‌دار بازار مسکن را ملتهب کرده‌اند لذا از وزارت اطلاعات می‌خواهیم ریشه این توطئه را کشف کند.

دیدبان شمال :

سیدرضا تقوی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: عزاداری های مردم شریف ایران را که در عاشورای حسینی کشور را به صورت یک حسینیه درآوردند تسلیت می گویم، همچنین از درگاه ایزد منان می خواهم همه این عشق مورد قبول حسین ابن علی قرار گیرد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: همچنین یاد و نام دلاوری ها و سربلندی های سردارهای میدان جهاد به ویژه سردار دل ها شهید سلیمانی و همدانی را گرامی می دارم و به آن ها قول می دهیم در برابر فتنه گران بایستیم و از آرمان های بلندشان دفاع کنیم و نگذاریم پا روی خونشان بگذارند.

وی با اشاره به قیمت های افسارگسیخته اجاره مسکن، افزود: امروز همه مردم از قیمت بالای اجاره بهای مسکن می نالند چرا که تمام درآمد خانواده را می بلعد و کمر زندگی مردم را خم کرده است، برخی معتقدند گروهی ۱۰ الی ۲۰ نفره در ۲۴ ساعت با معاملات صوری و جهت دار این تغییرات را ایجاد کرده اند لذا از وزارت اطلاعات می خواهیم ریشه این توطئه را کشف کند و آن هایی که این وضع را در حوزه مسکن برای مردم ایجاد کردند به مردم معرفی کنند./ایرنا

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=14097

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار