امروز: شنبه ۱۴۰۳-۰۲-۱۵


Friday 03 May 2024
4-May-2024 26-شوال-1445

معاون استاندار مازندران: پیگیر اختصاص سه کشتی به بندر امیرآباد هستیم

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: با توجه به اینکه مدیرعامل سازمان کشتیرانی قول مساعد دادند سه کشتی به بندر امیرآباد اختصاص داده شود در حال پیگیری برای تحقق این مهم هستیم.

دیدبان شمال :

به گزارش جمعه از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، حسن خیریانپور در جلسه ستاد عالی رشد اقتصادی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می بایست برنامه های ادارات کل جهاد کشاورزی، صمت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در برنامه عملیاتی رشد اقتصادی استان به صورت مستمر پیگیری و نظارت نماید، افزود: این دستگاه ها موظف هستند گزارش نظارتی خود را در جلسات ستاد رشد اقتصادی استان ارایه کنند.

وی ادامه داد: هدف گذاری جهشی در رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در برنامه های استان و ضرورت تحرک فزاینده در تحقق آنها می بایست دربدنه مدیریتی و کارشناسی دستگاهای اجرایی در سطح استان و شهرستان ها تبدیل به یک گفتمان شود.

معاون استاندار مازندران گفت: طرح توانمندسازی ۵۰۰ روستا در دستور مدیریت ارشد استان و جهاد کشاورزی قرار دارد و نسبت به تعیین برش روستاهای هدف می بایست اقدام لازم صورت گیرد و همچنین تخصص های هر روستا و محصولات برندینگ روستاهای هدف می بایست به فرمانداران اعلام شود./ایرنا

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=15841

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار