امروز: سه شنبه ۱۴۰۳-۰۲-۱۸


Tuesday 07 May 2024
7-May-2024 29-شوال-1445

مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش مازندران ۲۶ اردیبهشت شروع می‌شود

دیدبان شمال: آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که مصاحبه گزینشی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی این نهاد از ۲۶ اردیبهشت شروع می‌شود و طبق برنامه زمان‌بندی به مدت پنج روز ادامه دارد.


آموزش و پرورش مازندران روز یکشنبه با صدور اطلاعیه ای تاکید کرده است که با توجه به شیوع کرونا ، پذیرفته شدگان باید طبق برنامه زمان بندی نیم ساعت قبل از موعد مصاحبه در محل حضور یابند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله به همراه داشتن ماسک هم الزامی است.

طبق این اطلاعیه ، مصاحبه از پذیرفته شدگان در دو گروه زن و مرد انجام می شود و جدول زمان بندی پنج روزه هم بر اساس حرف اول نام خانوادگی پذیرفته شدگان تنظیم شده است.

آموزش و پرورش مازندران از تمامی پذیرفته شدگان خواسته است تا صرفا بر اساس جدول زمان بندی برای مصاحبه حضور یابند و از برقراری هر گونه تماس با هسته گزینش خودداری کنند.

محل مصاحبه پذیرفته شدگان مرد آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش مازندران پردیس دکتر شریعتی واقع در کیلومتر ۷ جاده ساری به جویبار،  روستای تیرکلا، جنب اداره زندان ها تعیین شده است.

بانوانی پذیرفته شده هم برای مصاحبه گزینشی باید طبق برنامه زمان بندی به پردیس فاطمه الزهرا (س) ساری واقع در میدان امام خمینی (ره) ، بلوار دانشجو ، رو به روی اداره کل نوسازی مدارس مراجعه کنند.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش مازندران ، ۵۱۶ نفر از شرکت کنندگان در آزمون استخدام پیمانی این نهاد با پشت سر گذاشتن مصاحبه شغلی و استخدامی واجد شرایط گزینش تشخیص داده شدند که پس طی مراحل احراز صلاحیت‌های عمومی از طریق مراجع ذی‌صلاح برای مصاحبه فراخوانده شده اند.

افرادی که برای مصاحبه گزینشی فرا خوانده می شوند ، در سه محور صلاحیت‌های اعتقادی ، اخلاقی و سیاسی مورد مصاحبه حضور و چهره به چهره قرار گرفته و ارزیابی می شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=1573

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار