امروز: شنبه ۱۴۰۳-۰۲-۰۸


Saturday 27 April 2024
27-Apr-2024 19-شوال-1445

برگزاری رزمایش با محوریت ۶ استان/ دشمن جرات نگاه چپ ندارد

دیدبان :

ساری- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از برگزاری رزمایش اطلاعاتی با محوریت شش استان کشور خبر داد و گفت: باید با جنگ های فرهنگی، اقتصادی و رسانه ای مقابله کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برگزاری رزمایش اطلاعاتی با محوریت شش استان گفت: الحمدلله اکنون با جنگ‌های نظامی مواجه نیستیم و به برکت انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و امام و مقام معظم رهبری دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد

وی افزود: اکنون با گذشت بیش از سال‌ها از جنگ چون دشمنان مطمئن هستند از جنگ نظامی نفعی نمی‌برند بلکه خیلی هم ضرر می‌کنند بنابراین جرأت نگاه بد به ما را ندارند.

وی ادامه داد: در جنگ نظامی خیلی از شهرهای ما درگیری مستقیم داشتند اما اکنون در جنگ فرهنگی و اقتصادی و رسانه‌ای در تک تک خانه‌ها دشمن حضور دارد که با این جنگ‌ها باید با روش‌هایی از نوع برگزاری چنین رزمایش‌هایی مقابله کرد و پیروز شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: اقتضای پیروزی در چنین جنگ‌هایی افزایش توانمندی اطلاعاتی و فرهنگی است و باید از ابزارهای مناسب استفاده کرد و اگر قواعد این جنگ را هم کامل رعایت کنیم خداوند عنایت می‌کند و پیروزی حاصل خواهد شد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با بیان اینکه در جنگ اقتصادی باید به موفقیت‌های برسیم، اظهار داشت: امیدواریم دولت کنونی در این زمینه به توفیقاتی دست یابد.

وی جنگ اصلی را جنگ فرهنگی ذکر کرد و گفت: در حال حاضر حاضر جنگ اقتصادی و فرهنگی فوریت و اهمیت زیادی دارد و برای مقابله با جنگ‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای نیز باید برنامه ریزی و مقابله کرد.

وی با اظهار اینکه بنیه معنوی و فرهنگی در کشور وجود دارد که کارها را پیش می‌برد، گفت: دشمنان ما در حوزه‌های مختلف تسلیم شدند./خبرگزاری مهر

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=5302

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار