امروز: چهارشنبه ۱۴۰۵-۰۴-۰۳


Wednesday 24 June 2026
24-Jun-2026 11-محرم-1448
TEHRAN WEATHER

اتاق فرمان «آشوب» و «جنگ ارزی» یک جا است

تهران- دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت ضمن مقایسه نرخ ارز قبل و بعد اغتشاشات در قالب نمودار، تاکید کرد: اتاق فرمان «آشوب» و «جنگ ارزی» یک جا است و هدف آن، انتقام از زندگی مردمی است که هیزم آتش ویرانی‌طلبی و سوریه‌سازی از ایران نشدند.

دیدبان شمال :

احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت روز چهارشنبه در توییتر نوشت: از شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱، ۲ هزار تومان به قیمت دلار اضافه شد اما با آغاز اغتشاشات و امتداد آن با جنگ ارزی، نمودار ارز شیب تند گرفت.

اتاق فرمان «آشوب» و «جنگ ارزی» یک جا است

صالحی ادامه داد: اتاق فرمان «آشوب» و «جنگ ارزی» یک جا است و هدف آن، انتقام از زندگی مردمی است که هیزم آتش ویرانی‌طلبی و سوریه‌سازی از ایران نشدند./ایرنا

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=17035

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار