امروز: جمعه ۱۴۰۳-۰۲-۱۴


Friday 03 May 2024
3-May-2024 25-شوال-1445

فرماندار تنکابن: شرکت‌های تعاونی در حوزه کسب و کارهای نوین ورود کنند

نوشهر- فرماندار ویژه شهرستان تنکابن گفت: شرکت های تعاونی با توجه به فضاهای جدید ایجاد شده در حوزه اقتصادی کشور لازم است تا در بحث کسب و کارهای نوین ورود یابند تا موفقیت های بیشتری حاصل گردد.

دیدبان شمال :

مظاهر معافی روز یکشنبه در نشست با شرکت های تعاونی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: شرکت های تعاونی برای بقا و حرکت رو به جلوی خود لازم است تا نیازهای جامعه را بشناسند و در راستای آن حرکت نمایند.

وی با بیان این که باید عمق بخشی در تعاونی ها شکل بگیرد، اظهارداشت : برگزاری نشست های تخصصی با حضور صاحبنظران این عرصه برای پیشرفت و توسعه شرکت های تعاونی در شهرستان ضروری است و باید در این مسیر گام برداشت.
معافی خاطرنشان کرد : در حوزه گردشگری و کشاورزی فضای بسیار خوبی برای ایجاد شرکت تعاونی های قوی وجود دارد و باید برنامه ریزی لازم برای تحقق این امر صورت گیرد.
این مقام عالی دولت در شهرستان حفظ و پویایی شرکت های تعاونی فعال موجود در شهرستان را ضروری دانست و تصریح کرد : در گذشته رویکرد اشتغالزایی برای شرکت های تعاونی متصور نبود و اگر هم بود موفقیتی حاصل نشد که لازم است تا این رویکرد تغییر کند.
به گفته فرماندار تنکابن ، رویکرد شرکت تعاونی ها در کنار هم کار کردن و هماهنگ بودن است و در این حوزه نباید دستوری عمل کرد تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.
وی یادآور شد : باید مردم در این زمینه ورود کنند و برای این منظور شفاف سازی شرکت های تعاونی و دورنمای حرکت و مسیر آنها مشخص باشد.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنکابن در این جلسه با گرامیداشت هفته تعاون گفت : در این شهرستان  غرب مازندران ۷۸۳ شرکت تعاونی داریم که از این تعداد ۲۳۲ شرکت فعال هستند.
اسماعیل نورمحمودی افزود : ۵۵۱ شرکت تعاونی که به طور عمده خانوادگی هستند یا غیر فعالند و یا اینکه راکد هستند و باید تعیین تکلیف شوند.
وی با بیان این که برای ۲ هزار و ۶۱۹ نفر در این شرکت های تعاونی اشتغالزایی صورت گرفته است ، بیان کرد: در سال جاری از مجموع شرکت های تعاونی فعال ، تعداد پنج شرکت تعاونی موفق به کسب رتبه در استان شدند.
وی حمایت های دولت در خصوص پرداخت تسهیلات به شرکت تعاونی های فعال و موفق شهرستان تنکابن را خواستار شد.

فرماندار تنکابن: شرکت‌های تعاونی در حوزه کسب و کارهای نوین ورود کنند

در این نشست برخی از مدیران شرکت های تعاونی شهرستان تنکابن دیدگاه ها ، نظرات و انتقادات خود را پیرامون فعالیت خود برشمردند.
از هفتم تا سیزدهم شهریورماه به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است.
شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد./ایرنا

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=14676

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار