امروز: یکشنبه ۱۴۰۳-۰۲-۳۰


Sunday 19 May 2024
19-May-2024 12-ذی القعده-1445

طرح گاوداری بزرگ ۶ هزار راسی در کوهدشت اجرا می‌شود

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه طرح گاوداری شش هزار رأسی در منطقه درب‌گنبد این شهرستان احداث می‌شود، گفت: این طرح ایجاد صنایع تبدیلی و صادرات فراورده‌های گوشتی به کشور عراق را به‌دنبال دارد.

دیدبان شمال :

به گزارش از کوهدشت، محمد مرادی کفراج صبح امروز در جلسه  بررسی احداث گاوداری شش هزار رأسی درب‌گنبد کوهدشت که با حضور مدیر دام‌پروری هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اظهار داشت: حوزه کشاورزی یکی از مهم‌ترین موضوعات قابل‌توجه در این شهرستان و استان لرستان است.

وی با اشاره به‌ضرورت بهره‌گیری از دانش روز در حوزه‌های کشاورزی و دامپروی، افزود: به‌کارگیری دانش روز و استفاده حداکثری از توان و تلاش در اشتغال‌زایی و راه‌اندازی یک پروژه اقتصادی نقش مهمی دارد.

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه ما باید به‌سمت به‌روزرسانی دانش کشاورزی و دام‌پروری برویم، عنوان کرد: یک تحول را در حوزه دام‌پروری این شهرستان با پیگیری‌های نماینده و حمایت ستاد اجرایی حضرت امام (ره) شاهد خواهیم بود.

وی ظرفیت سرمایه‌گذاری را در کوهدشت مساعد دانست و بیان کرد: راه‌اندازی پروژه‌های اشتغال‌زایی نیازمند یک اراده جدی در اجرا و سرعت در احداث پروژه است.

مرادی با تأکید به اینکه همه شرایط برای راه‌اندازی گاوداری 6 هزار رأسی در منطقه درب‌گنبد کوهدشت وجود دارد، گفت: نیروی انسانی متخصص،  آب‌وخاک و امکانات برق و جاده ازجمله امکانات زیرساختی مناسبی بوده که شرایط مساعد را برای اجرای این پروژه فراهم کرده‌است.

فرماندار کوهدشت تصریح کرد: همه دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان پای‌کار هستند و انتظار داریم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با نگاه مثبت طرح گاوداری 6 هزار راسی را در درب‌گنبد احداث کند و حداکثر دانش روز نیز در این حوزه به‌کارگیری شود.

مرادی اظهار داشت: از دیگر مزیت‌های احداث طرح گاوداری شش هزار راسی در درب‌گنبد ایجاد صنایع تبدیلی، تکمیلی و صادرات فراورده‌های گوشتی و لبنی به کشور عراق است.

وی با بیان اینکه احداث طرح گاوداری 6 هزاری در درب‌گنبد به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی 200 نفر را به‌دنبال دارد، افزود: این طرح باعث تحرک اقتصادی، امنیت غذایی و همچنین باعث ایجاد صنایع کوچک می‌شود./تسنیم

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=14844

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار