امروز: سه شنبه ۱۴۰۵-۰۴-۰۲


Tuesday 23 June 2026
23-Jun-2026 10-محرم-1448
TEHRAN WEATHER

سقف برداشت از خودپردازها ۳۰۰ هزار تومان است

طبق اعلام بانک مرکزی، سقف برداشت وجه از پایانه‌های خودپرداز ۳۰۰ هزار تومان است.

دیدبان شمال:

با تصویب هیات عامل بانک مرکزی، مصوبه سقف برداشت از پایانه‌های خودپرداز شبکه بانکی که از ۲۵ اسفند پارسال تا ۲۰ فروردین امسال از دو میلیون ریال به سه میلیون ریال افزایش یافته بود، از این پس با مبلغ سه میلیون ریال تداوم خواهد داشت.

همچنین مقرر شده اقدامات لازم برای ارائه خدمات مطلوب و اسکناس‌گذاری به موقع در خودپردازها از سوی شبکه بانکی صورت بگیرد./ ایسنا

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=23228

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار