امروز: جمعه ۱۴۰۳-۰۲-۲۸


Friday 17 May 2024
17-May-2024 10-ذی القعده-1445

ترافیک جاده کندوان پرحجم و یکطرفه شدن محور از عصر امروز محتمل است

فرمانده پلیس راه کندوان:

نوشهر- فرمانده پلیس راه کندوان گفت: در زمان حاضر ترافیک محور ارتباطی کندوان (چالوس) پرحجم و به ویژه در منطقه "مجلار و سیاه بیشه" سنگین است.

دیدبان شمال :

سرگرد محمد احمدی افزود : با توجه به سفر گردشگران و مسافران به استان مازندران، در زمان حاضر ترافیک مسیرهای جنوب به شمال و بالعکس در مناطق مجلار و سیاه بیشه سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: گزارش های تحلیلی سایت مرکز مدیریت راه های کشور نشان می دهد که اکنون در نقاطی از جاده به ویژه قطعه یک آزاد راه تهران – شمال تا گرماب به سمت شمال ترافیک سنگین است و حرکت خودروها در این مسیر به کندی جریان دارد.

وی ادامه داد: در صورت افزایش بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال و برای روان تر شدن تردد خودروها احتمال یکطرفه شدن از سمت کرج و آزاد راه تهران به شمال دور از انتظار نیست.

فرمانده پلیس راه کندوان به مردم بومی و مسافرانی که قصد گذر از شمال به جنوب در این مسیر ارتباطی را دارند توصیه کرد تا پیش از ظهر این مسیر را طی کنند چرا که ماموران پلیس راهور در نقاطی از این مسیر ارتباطی از جمله عوارضی مستقر هستند و مانع تردد خودروها می شوند.

با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و ایام پایانی تابستان ، انگیزه و شوق سفرها از سوی مسافران و علاقه مندان به خطه مازندران به ویژه غرب این استان برای بهره مندی از مواهب طبیعی مانند دریا، جنگل، جاذبه های گردشگری و تاریخی روز به روز بیشتر می شود.

جاده چالوس – تهران در مازندران که به عنوان کندوان شناخته شده است به خاطر برخورداری از جاذبه های گردشگری و کوتاه بودن بعد مسافت جزو یکی از محورهای پرتردد از پایتخت کشور منتهی به خطه شمال به ویژه غرب استان مازندران است.

جاده چالوس – تهران حدود ۱۸۰ کیلومتر طول دارد که حدود نیمی از آن در محدود شهرستان چالوس واقع است.

طبق آمار موجود روزانه به طور میانگین حدود ۷۰۰ هزار خودرو در جاده چالوس تردد دارد./ایرنا

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=14920

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار