امروز: یکشنبه ۱۴۰۳-۰۲-۳۰


Sunday 19 May 2024
19-May-2024 12-ذی القعده-1445

تاسیس دانشگاه علوم پزشکی مستقل در تنکابن بدون مطالعه است

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

ساری- نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس تاسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل در شهرستان تنکابن واقع در غرب استان را تصمیم غیرمنطقی و بدون مطالعه دانست.

دیدبان شمال :

علی بابایی کارنامی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با انتقاد از تصمیم وزارت بهداشت و درمان در خصوص تأسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل غرب استان در تنکابن، گفت؛ تصمیم وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در خصوص تأسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل غرب استان در تنکابن یک تصمیم غیرمنطقی و بدون مطالعه است.

وی با انتقاد از تصمیم گیری های غیرکارشناسی و بدون مطالعه وزارت بهداشت و درمان در خصوص تأسیس دانشکده مستقل غرب استان در تنکابن، اظهار داشت: مازندران به ویژه مرکز استان همواره قربانی برخی سیاست‌های اشتباه و تصمیمات غلط برخی دولت‌ها و وزارتخانه‌ها شده است و این سیاست‌ها قطعاً تبعات منفی برای استان خواهد داشت.

وی در ادامه با انتقاد شدید از این تصمیم وزارت بهداشت و درمان، افزود: مازندران و مرکز استان قربانی و جولانگاه بازی‌های سیاسی شده است و اینگونه تصمیمات نه تنها به توسعه و پیشرفت مرکز استان کمک نخواهد کرد بلکه مازندران را دچار مشکلات عدیده خواهد کرد که به صلاح هیچیک از شهرها ی استان نیست.

بابایی کارنامی در بخش دیگری از سخنان خود تأسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل در غرب استان را بدون توجیح و غیرکارشناسی دانست و خاطر نشان کرد: بی تدبیر وزارت بهداشت و درمان در خصوص این تصمیم غیر قابل توجیه است و وزیر محترم و مسئولین وزارت بهداشت و درمان بجای اینگونه تصمیمات به پروژه‌های نیمه کاره و نیمه تمام استان و برخی مصوبات استانی در دولت قبل و دولت فعلی در حوزه پزشکی توجه داشته باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان و حضور گردشگران و توریست از سراسر نقاط کشور و حتی جهان، خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های مرکز استان در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش وزارت بهداشت و درمان هنوز در شأن این استان نیست و متأسفانه در شرایط کرونایی بسیاری از بیمارستان‌های استان دچار مشکلات فراوان بوده‌اند و انتظار می‌رود وزارت بهداشت و درمان بجای گرفتن تصمیمات غیرمعقولانه و غیرکارشناسی برای این معضلات و مشکلات راه حل پیدا کند./خبرگزاری مهر

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=14836

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار