امروز: دوشنبه ۱۴۰۳-۰۲-۱۷


Monday 06 May 2024
6-May-2024 28-شوال-1445

بردهایی که ذوب آهن را چراغ خاموش به نیمه اول جدول رساند

دیدبان شمال :

تیم فوتبال ذوب آهن که فصل پر فراز و نشیبی را سپری می‌کند، با ۴ پیروزی متوالی خود را به نیمه بالای جدول رساند تا با امیدواری بیشتری کارش را دنبال کند.

تیم فوتبال ذوب آهن که فصل گذشته به سختی جواز بقا در لیگ برتر را در رقابتی فشرده با سایپا به دست آورد، در فصل بیست و یکم هم روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرد و در حالی که هفته‌ها در رده‌های پایینی جدول حضور داشت، سرانجام توانست با رقم زدن ۴ پیروزی متوالی به صورت چراغ خاموش به نیمه بالای جدول برسد.

سبزپوشان اصفهان که بعد از شکست سنگین و خانگی صنعت نفت مقابل سپاهان و بر هم خوردن تفاضل گل این تیم به لطف تفاضل گل بهتر و بدون بازی از آبادانی‌ها عبور کردند و به رده هشتم جدول رسیدند، در هفته‌های اخیر نتایج دلچسبی گرفته‌اند و پس از آخرین شکست شان که شکستی خانگی مقابل پیکان و با نتیجه ۲ بر صفر در هفته هجدهم بود، در هفته نوزدهم و در دربی اصفهان سپاهان مدعی را متوقف کردند و بعد از آن به ۴ پیروزی متوالی مقابل شهر خودرو، فولاد، آلومینیوم و مس رفسنجان رسیدند تا با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل منفی ۲ در رده هشتم قرار گیرند.

ذوب آهن در این فصل ۹ پیروزی در ۲۳ بازی به دست آورده که ۴ پیروزی از این ۹ برد پشت سر هم در ۴ بازی آخر بوده تا آنها که در ۱۹ بازی ۵ بار طعم برد را چشیده بودند، در ۴ بازی آخر ۴ بار برنده شوند.

شاگردان تارتار هفته بیست و چهارم میزبان نفت مسجد سلیمان هستند و با توجه به جایگاه نفت احتمال اینکه سبز پوشان تعداد پیروزی‌های شان در این فصل را دو رقمی کنند وجود دارد. این بازی از ساعت ۲۰:۳۰ روز سه شنبه ۱۶ فروردین در اصفهان برگزار می‌شود./خبرگزاری مهر

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=9421

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار