امروز: شنبه ۱۴۰۳-۰۲-۰۸


Saturday 27 April 2024
27-Apr-2024 19-شوال-1445

استاندار مازندران: واحدهای تولیدی بابلسر یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات گرفتند

ساری- استاندار مازندران گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی بابلسر برای رونق تولید و اشتغال پایدار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

دیدبان شمال:

سید محمود حسینی پور روز شنبه در جلسه شورای اداری بابلسر افزود: پرونده اقتصادی ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان که دچار مشکل بودند در این نشست واکاوی و مورد بررسی قرار گرفت

وی اظهار داشت: ۲۶ مصوبه قابل اجرا برای رفع مشکلات این واحدهای تولیدی و صنعتی اتخاذ شد که آنها را از بن‌بست خارج می کند.

حسینی‌پور ادامه داد: همه تلاش های دولت آن است مشکل پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی را برطرف کرده که این امر زمینه رونق اقتصادی و اشتغال پایدار را فراهم می‌کند.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های اقتصادی بابلسر یکی از ضروریات بود که در بیست و سومین سفر شهرستانی برای تحقق این مهم تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

بیست و سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به بابلسر با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر در آستانه امامزاده ابراهیم (ع) این شهر آغاز شده بود. افتتاح ساختمان کانون فرهنگی شهید موسوی بهنمیر، بازدید از باغ ۱۳ هکتاری تولید توت فرنگی، دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در نماز جمعه شهرستان بابلسر، نشست با دهیاران و شورای اسلامی در روستای فولادکلا از جمله برنامه‌های بیست و سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به بابلسر بود که انجام شد.

بازدید از مجموعه کارخانه کسب و کار (بابلسر کلاب) برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و در نهایت برگزاری جلسه شورای اداری مجموعه برنامه‌های استاندار مازندران در بیست و سومین سفر شهرستانی به شهر ساحلی بابلسر بود.

شهرستان ساحلی بابلسر ۱۳۵ هزار نفر جمعیت دارد./ایرنا

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=20092

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار