امروز: جمعه ۱۴۰۳-۰۱-۱۰


Thursday 28 March 2024
29-Mar-2024 20-رمضان-1445

از جوانان، نخبگان و صاحبان تولیدات دانش‌بنیان در یک سال اخیر حمایت کردیم

استاندار مازندران در جمع دانش‌آموزان دهه هشتادی:

ساری- استاندار مازندران گفت: بسیاری از جوانان و نخبگان استان که صاحبان تولیدات دانش بنیان بودند طی یک سال اخیر مورد حمایت قرار گرفتند و اکنون در موضوع بهره‌وری و در حوزه‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی به مدیریت استان کمک می‌کنند.

دیدبان شمال :

به گزارش دوشنبه از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور در نشست با دانش آموزان دهه هشتادی با بیان اینکه در مراسم معارفه‌ام اعلام کردم، استاندار جوانان بدون پارتی هستم، افزود: نسل امروز اگر در سال ۶۰ حضور داشت بدون شک اتفاقات بزرگی را رقم می زد.

وی اظهار داشت: اول انقلاب هفت درصد خانم ها در سیستم اداری مشغول به کار بودند ولی امروز ۵۲ درصد در سیستم اداری مشغول به کار هستند که بیانگر رشد و توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده عالی دولت در استان مازندران بیان کرد: روند حرکت جمهوری اسلامی ایران رو به جلو و حاکی از پیشرفت شتابان در حوزه های مختلف است و به رغم اینکه بزرگترین عملیات سایبری جهان توسط آمریکا و همدستانش طی سه ماه اخیر طراحی شد، مانند سایر حملات دیگر با شکست مواجه شد.

حسینی پور تاکید کرد: بسیاری از آن مسایلی که در فضای مجازی مطرح می شود با فضای واقعی جامعه متفاوت است، لذا دشمن در فضای مجازی تمام توان خودش را گذاشته است تا سه موضوع مدیریت پندار، مدیریت افکار و مدیریت رفتار را در این عملیات سایبری اجرایی کند که در هیچ کدام این موارد موفق نشد چرا که مردم با دشمنان ما همراهی نکردند.

 

وی ادامه داد: مازندران در بیش از چهار دهه از حیات ارزشمند انقلاب اسلامی دگرگون و متحول شد و اتفاقات بزرگی در این استان توسط جوانان و مردم شریف مازندران افتاد ولی مازندران در حال حاضر نیاز به یک تحول اساسی دارد تا بتواند ظرفیت های نهفته را نهادینه کند که این اتفاق جز با مشارکت جوانان استان محقق نخواهد شد.

استاندار مازندران گفت: همه تلاش دشمن این است که خط توسعه ای که امامین انقلاب برای ما ترسیم کردند را از مسیر خود خارج کند چراکه جمهوری اسلامی ایران در حال گذار از بزرگترین دوره تحولی خود می باشد.

حسینی پور افزود: ما تمام امیدمان به جوانان استان است به همین منظور کانون جوانان در شهرستان های استان تشکیل شده است که تعامل و ارتباط بین جوانان و سیستم اجرایی استان تقویت شود./ایرنا

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=16600

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار