امروز: پنجشنبه ۱۴۰۳-۰۲-۱۳


Thursday 02 May 2024
2-May-2024 24-شوال-1445

آقاتهرانی: حصه وضعیت خوبی ندارد

دیدبان :

اصفهان- رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از وضعیت منطقه حصه در اصفهان انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به آن شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس صبح جمعه در جلسه مشترک با اعضای شورای شهر اصفهان به بازدید از حصه اشاره کرد و گفت: این منطقه وضعیت خوبی ندارد و باید بهتر کار شود. از شهرداران مناطق بخواهید که پیگیر مشخص کردن وضعیت این منطقه باشد. حصه در خور اصفهان نیست و باید برای آن برنامه‌ریزی شود، از مقامات کشوری بخواهید که بیایید و اینجا ببینند و اگر گره‌ای است، باز شود.

وی افزود: مشکل ما مدیریت نادرست است، قول پیگیری مسائل و مشکلات شما را می‌دهم. کمیسیون فرهنگی و نمایندگان استان اصفهان ظرفیت خوبی دارند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

آشنایی با ظرفیت‌های اصفهان

امیرحسین بانکی پور، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی در سال دوم فعالیت خود در مجلس تصمیم گرفت هر دو ماه یک بار به یکی از استان‌های کشور سفر و با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شوند، سفر کوتاه و پر بار اعضای کمیسیون فرهنگی به اصفهان انجام شد و طی روز گذشته دیدارها و تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی افزود: روز گذشته نشستی با فعالان اقتصاد فرهنگی برگزار شد و در این جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی با ظرفیت‌های سرشار استان اصفهان آشنا شدند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: حاصل نشست امروز اعضای شورای شهر اصفهان با کمیسیون فرهنگی تصمیم‌گیری‌های مناسب در حوزه فرهنگی و در سطح ملی است./خبرگزاری مهر

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=5356

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار