اطلاع رساني عملكرد شهرداري ساري با رويكرد شهروندمحوري!-عبارت دیدبان شمال - اطلاع رساني عملكرد شهرداري ساري با رويكرد شهروندمحوري!
ساعت :
مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري:

اطلاع رساني عملكرد شهرداري ساري با رويكرد شهروندمحوري!

یاسر
    -     کد خبر: 1358
    -     تاريخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۷|۱۱:۲۹
سرویس :
تصويب تشكيل كميته متمركز تبليغات با هدف استاندارد سازي فعاليت هاي تبليغاتي مجموعه مديريت شهري ساري از مصوبات جلسه روابط عمومی شهرداری ساری بود ...

ياسر رضازاده در جلسه شوراي مديران روابط عمومي شهرداري ساري و سازمان هاي تابعه، اظهار داشت : اطلاع رساني عملكرد شهرداري ساري با رويكرد شهروندمحوري مهمترين وظيفه سازماني مجموعه روابط عمومي است

 

دیدبان شمال: به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، صبح امروز جلسه شوراي مديران روابط عمومي شهرداري ساري، با حضور مدير روابط عمومي شهرداري ساري، مدير روابط عمومي شوراي اسلامي شهر، مديران مناطق و سازمان هاي تابعه به ميزباني سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري ساري برگزار شد .

 

 

ياسر رضازاده ضمن تقدير از عملكرد تيم مديريت شهري و بازخورد مثبت آن در ميان شهروندان و افزايش رضايت مردم از اقدامات شهرداري ساري و نيز تشكر از فعاليت هاي مناسب همكاران روابط عمومي در مناطق و سازمان ها در خصوص اطلاع رساني مناسب و به موقع، هدف از برگزاري اين جلسات را شنيدن دغدغه ها و رسيدن به ادبيات واحد و فهم مشترك مبتني بر ادبيات شهروندي دانست و اظهار داشت : امروز بايد با نگاه تخصصي به مقوله روابط عمومي و آشنايي با مهارت هاي خاص در اين جايگاه، ادبيات عمومي اين واحد به سمت ادبيات تخصصي برود و برنامه ريزي هاي لازم در مسير ارزش گذاري به رضايتمندي شهروندان از عملكرد مجموعه مديريت شهري و رشد و تعالي آن صورت پذيرد.

 

مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري شهروندمحوري را اصل مهم ارتباط با مردم عنوان كرد و بيان داشت: تمام دغدغه مجموعه مديريت شهري ساري بر اساس اصل شهروندمداري بوده و مجموعه روابط عمومي شهرداري ساري، مناطق  و سازمان هاي تابعه لازم است با توجه به اين رويكرد، فعاليت خود را در جهت افزايش سطح رضايتمندي شهروندان تعريف نمايند.

 

 

وي با تاكيد بر ضرورت روحيه خودباوري در ميان كاركنان روابط عمومي، تحقق آن را ضامن به ثبت جايگاه روابط عمومي در دستگاه دانست و افزود : كاركنان روابط عمومي بايد براي تقويت روحيه خودباوري تلاش كنند و پس از آن برنامه ريزي صحيح در جهت اطلاع رساني و آگاهي بخشي به شهروندان را اجرايي نمايند.

 

در پايان، مديران روابط عمومي مناطق و سازمان هاي تابعه شهرداري ساري با تاكيد بر همگرايي و هم افزايي در راستاي تخصصي سازي مجموعه روابط عمومي شهرداري ساري به ايراد نقطه نظرات پرداختند و تصويب تشكيل كميته متمركز تبليغات با هدف استاندارد سازي فعاليت هاي تبليغاتي مجموعه مديريت شهري ساري يكي از دستاوردهاي اين نشست بوده است .

 

شايان ذكر است، در ابتداي جلسه، احمد گوران، مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري ساري به عنوان ميزبان اين نشست، ضمن عرض خيرمقدم به مدعوين و مديران روابط عمومي، از آنان خواست تا با استفاده از ظرفيت و توانمندي هاي موجود در روابط عمومي در راستاي حل معضل فرهنگي در زمينه مسائل ترافيكي، ياريگر سازمان باشند.

 

 

گفتني است، پس از اتمام جلسه، بازديدِ جمعيِ مديران روابط عمومي شهرداري، شوراي اسلامي شهر، مناطق و سازمان هاي تابعه از مركز كنترل ترافيك شهرداري ساري و آشنايي با خدمات و فعاليت هاي اين مركز، با هماهنگي روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيك، انجام شد. 

 
 
۱۳۹۶/۰۹/۰۵

ارسال نظر

نام
پست الکترونیک
متن
captcha
ارسال