امروز: شنبه ۱۴۰۳-۰۲-۰۱


Saturday 20 April 2024
20-Apr-2024 12-شوال-1445

واکنش باشگاه نساجی به ادعای فرهاد مجیدی

دیدبان شمال :

باشگاه نساجی مازندران به صحبت‌ها و ادعای فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از حذف در جام حذفی واکنش نشان داد.

تیم فوتبال نساجی شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر استقلال در ضربات پنالتی پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد. استقلال در جریان این مسابقه توسط آرمان رمضانی به گل رسید اما داور این گل را خطا تشخیص و گل آبی پوشان را مردود اعلام کرد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با انتقاد از عملکرد داور گفت: اگر این گل آرمان رمضانی خطا باشد من دیگر مربیگری نمی‌کنم. بهانه نمی آورم اما وقتی در کنفرانس هفته گذشته حرف‌هایی را زدم و گفتم که برخی می‌خواهند به استقلال ضربه بزنند، دیدید که درست گفتم.

باشگاه نساجی امروز با انتشار فیلم لحظه گلزنی آرمان رمضانی و خطای این بازیکن روی مدافع نساجی، به اظهارات مجیدی و موضع باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

در بیانیه باشگاه نساجی آمده است: «صحنه آشکار خطای آرمان رمضانی مهاجم استقلال بر روی امیرمهدی جانملکی مدافع نساجی که به‌درستی از سوی عرب‌براقی داور این دیدار تشخیص داده و گل استقلال مردود اعلام شد.

متاسفانه برخی از تیم‌ها با در اختیار داشتن انواع رسانه سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها دارند. بیانیه باشگاه نساجی مازندران پیش از دیدار با استقلال، صرفاً رنج‌نامه‌ای بود که نساجی چندین هفته از ناحیه داوری متضرر شد. همین کم‌دقتی و اشتباهات در داوری‌ها، گاهاً موجب برهم زدن آرامش تیمی و همچنین به‌وجود آمدن حواشی متعددی برای تیم نساجی شده است.

باشگاه نساجی هیچ‌گاه قصد توهین و تهمت نسبت به مجموعه یا باشگاهی را ندارد و عموماً علی‌رغم ناعدالتی‌ها، دست به برهم زدن اوضاع و ایجاد تشنج نداشته و همواره به قوانین تمکین کرده است. اگر سری به نشست‌های خبری ساکت الهامی سرمربی نساجی بزنید، پی به حسن نیت باشگاه نساجی خواهید برد.

در این ویدئو همان‌طور که مشاهده می‌کنید، با توجه به ایجاد جو رسانه‌ای برای به‌حق نشان دادن تیم استقلال در رسانه‌ها و افکار عمومی، اما حقیقت چیز دیگری است.»/خبرگزاری مهر

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=9889

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار