امروز: پنجشنبه ۱۴۰۳-۰۱-۰۹


Thursday 28 March 2024
28-Mar-2024 19-رمضان-1445

پرداخت مطالبات و معوقات پرستاران پیگیری می‌شود/ توصیه جدی برای استفاده از ماسک

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا:

تهران - سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، پیگیری پرداخت مطالبات و معوقات پزشکان، پرستاران و بیمارستان‌ها را ازسوی وزارت بهداشت، دفتر ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه، به عنوان یکی از مصوبات جلسه امروز این ستاد اعلام کرد.

دیدبان شمال :

عباس شیراوژن روز شنبه درباره مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا در صفحه توئیت خود نوشت: به استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن مسقف شلوغ، پرتردد و پر ازدحام، وسایل نقلیه عمومی و بیمارستان‌ها. در شهرهای زرد و آبی (فعلا همه شهرهای کشور) توصیه جدی می شود و در سایر اماکن (بخصوص فضاهای باز) الزامی به استفاده از ماسک وجود ندارد.

تقدیر ویژه و تشکر صمیمانه از پزشکان و پرستاران عزیز کشورمان؛ ما مدیون زحمات پرستاران و پزشکان هستیم. یک جلوه مهم این قدردانی، پرداخت مطالبات و معوقات پرستاران، پزشکان و بیمارستان‌هاست. وزارت بهداشت، دفتر ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه پیگیری کنند. از دیگر مصوبات ستاد ملی مقابله کرونا است.

توصیه اکید بر تزریق یک نوبت واکسن یادآور سال ۱۴۰۱ در تمامی گروه های سنی بالاتر از ۱۲ سال که ۶ ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن‌شان گذشته، مانند واکسن‌های آنفلوآنزای هر ساله و اینکه تا اواسط تابستان جاری هم تزریق شود. در این صورت سطح ایمنی جامعه در آستانه سال تحصیلی، سفر اربعین و آغاز فصل پاییز به سطح خوبی می‌رسد. از دیگر مصوبات امروز است./ایرنا

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=12385

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار