امروز: پنجشنبه ۱۴۰۳-۰۱-۰۹


Thursday 28 March 2024
28-Mar-2024 19-رمضان-1445

استاندار مازندران: امروز فوتبال ایران باید به نساجی مازندران احترام بگذارد

دیدبان شمال:

ساری– استاندار مازندران با انتشار پیام تبریک بابت قهرمانی نساجی در جام حذفی و کسب نخستین جام معتبر قهرمانی فوتبال برای مازندران، از بازیکنان، کادر فنی و کادر مدیریتی نساجی قدردانی کرد و نوشت: امروز فوتبال ایران باید به نساجی مازندران احترام بگذارد.

 

به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید محمود حسینی‌پور که پس از برد ۱ – ۰ تیم فوتبال نساجی مازندران در فینال جام حذفی فوتبال کشور مقابل تیم آلومینیوم اراک، در مراسم اهدای مدال‌ها و جام قهرمانی حضور یافت، به مناسبت کسب این قهرمانی پیامی منتشر کرد.

 

نماینده عالی دولت در مازندران در پیام خود علاوه بر قدردانی از بازیکنان و تبریک بابت قهرمانی، بر ضرورت تکمیل پروژه بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نیز تاکید کرد.

 

وی در پیام تبریک و قدردانی خود نوشت:

 

امشب در ورزشگاه آزادی، تیم نساجی مازندران نتیجه‌ای تاریخی را به ثبت رساند و با قهرمانی در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، نام مازندران را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه ساخت. این پیروزی تاریخی در فینال جام حذفی کشور که دستاوردی بزرگ و ارزشمد برای فوتبال مازندران است در سایه حمیت، تلاش و همت تک‌تک بازیکنان غیور، دست‌اندرکاران، کادر فنی تیم و هواداران حماسی و بی‌نظیر نساجی به‌دست آمد و ثابت کرد که در سایه همدلی و اتحاد می‌توان دست به کارهای بزرگ زد. امروز فوتبال ایران باید به نساجی مازندران و نتیجه درخشانی که این تیم ریشه‌دار و تاریخی کشور رقم زد احترام بگذارد.

 

وقت آن است تا پس از شادی و نشاطی که حق مردم دیار علویان است، با جدیت و دلبستگی تمام به این تیم بزرگ فوتبال ایران، با اتمام بهنگام بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و تمرکز بر دیگر مسائل مهم تیم عزیزمان، زمینه تداوم پیروزی‌های نساجی مازندران را در لیگ برتر بویژه مسابقات مهم آسیایی که در پیش دارد آماده کنیم.

 

اینجانب فتح جام قهرمانی مسابقات حذفی فوتبال کشور که نشان لیاقت و شایستگی جوانان این مرز و بوم در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال است، را به تک‌تک بازیکنان غیور، کادر فنی پرتلاش، مسئولان و مالک محترم باشگاه، هواداران پرشور و بزرگ این تیم و مردم ورزش‌دوست و قهرمان‌پرور استان تبریک می‌گویم و امیدوارم خداوند قادر متعال، نساجی مازندران را در پیمودن مسیر خطیری که در فوتبال ایران و آسیا در پیش دارد، موفق و سربلند بدارد. ان‌شاء‌الله تعالی

 

استاندار مازندران طی هفته‌های اخیر با نگاهی ویژه پیگیر حل مسائل و مشکلات باشگاه نساجی شد و برای رفع مهم‌ترین مشکل این تیم، یعنی چمن ورزشگاه شهید وطنی و بهسازی این ورزشگاه کارگروه ویژه‌ای را به ریاست احمد ثلاثی مشاور ارشد و دستیار ویژه خود تشکیل داد.

 

حسینی‌پور در سه هفته اخیر نیز برای کمک به تسهیل حضور هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی رایزنی‌های متعددی با مسئولان مربوطه از جمله وزیر ورزش و استاندار تهران داشت.

 

تیم فوتبال نساجی مازندران شامگاه چهارشنبه هفتم اردیبهشت در مصافی تقریبا دشوار توانست آلومینیوم اراک را با تک‌گل مهرداد عبدی شکست دهد و جام قهرمانی مسابقات حذفی کشور را برای نخستین بار به مازندران بیاورد.

 

کسب عنوان قهرمانی جام حذفی توسط نساجی بهترین نتیجه‌ تاریخ فوتبال مازندران است. نساجی برای رسیدن به جام قهرمانی پیش از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک، تیم‌های مس کرمان، استقلال تهران، گل‌گهر سیرجان و آرمان‌گهر سیرجان را حذف کرد./ایرنا

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=10381

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار