امروز: شنبه ۱۴۰۳-۰۲-۰۱


Saturday 20 April 2024
20-Apr-2024 12-شوال-1445

ورود معاون استاندار مازندران به ماجرای اخذ تعهدنامه تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری ساری

دیدبان شمال :

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه ماجرای تعهدنامه عدم ارتقای شغلی را پیگیری می‌کنم، گفت: اینکه از نیروها تعهدنامه‌ای گرفته شود که حق ارتقای شغلی را ندارند، خلاف موازین حقوقی و موازین اسلامی است.

به گزارش از شهرستان ساری، بحث تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران شهرداری ساری با حاشیه‌هایی همراه بوده است؛ به نظر می‌رسد که پس از اتمام مراحل اداری کار و متقاعد شدن شهرداری نسبت به تبدیل وضعیت این افراد به اذعان تعدادی از نیروهای مشمول جذب، تعهدنامه و اقرار نامه‌ای جلوی آنها گذاشته شده که مورد نقد و نظر جدی جامعه ایثارگران متقاضی جذب شهرداری ساری است.

جامعه ایثارگری متقاضی شهرداری ساری معتقد است که شهرداری  برای جذب آنها از روش غیرقانونی وارد شده است و فرمی از جامعه ایثارگری شهرداری سازی تعهد گرفته که حق ارتقای شغلی ندارند.

روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: به‌نظر می‌رسد این طرح کلان مربوط به شهرداری ساری نیست و در حال بررسی هستیم که ببینیم این تعهدنامه از سوی شهرداری ساری بوده یا فراتر از آن است.

وی گفت: اینکه از نیروها تعهدنامه‌ای گرفته شود که حق ارتقای شغلی را ندارند، خلاف موازین حقوق قانونی و خلاف موازین اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه هر فردی وارد سیستمی می‌شود، حق ارتقا و رشد دارد، تصریح کرد: اینکه تعهد از افراد گرفته شود حق رشد ندارید باید گفت، نسبتی با اخلاق، شرافت و انسانیت ندارد بلکه  لگدمال کردن شرافت و رشد و ترقی انسان‌ها است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه این مهم را پیگیری خواهیم کرد که ببینیم در سطح ملی مطرح است یا در سطح شهرداری ساری رخ داده است، خاطرنشان کرد:  این مهم را دنبال می‌کنیم و در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد./خبرگزاری فارس

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=11065

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار