امروز: جمعه ۱۴۰۳-۰۱-۱۰


Friday 29 March 2024
29-Mar-2024 20-رمضان-1445

مدال گرفتن در مازندران سخت است

دیدبان شمال :

یهشهر- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ارمنستان سطح مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد را بالا توصیف کرد و گفت: با توجه به قدمت کشتی مازندران، مدال گرفتن در این استان سخت است.

گوگ سیمونیان صبح جمعه در حاشیه دومین روز مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد بهشهر ضمن تقدیر از هیئت کشتی مازندران و مسئولان برای برگزاری مسابقات و ابراز رضایتمندی اظهار داشت: سطح مسابقات خیلی خوب است و توانستیم برای مسابقات آینده به آمادگی نسبی برسیم.

وی با اظهار اینکه مازندران از قطب‌های کشتی دنیا به شمار می‌رود، ادامه داد: در این منطقه کشتی گرفتن خیلی سخت است و به راحتی نمی‌توان مدال کسب کرد.

وی برای مدیران و ورزشکاران کشتی آرزوی موفقیت کرد و افزود: تیم ما برای اولین سال در رده جوانان شرکت کرد و به رغم آن که مدال اروپایی داشتیم ولی نتایج لازم را نتوانستیم کسب کنیم و مطمئن هستم در سال‌های آینده نتایج خوبی به دست آوریم.

سیمونیان با اظهار اینکه کشتی مازندران تاریخ قدیمی دارد و از کودکی کشتی امامعلی حبیبی معروف به ببر مازندران را نگاه می‌کردیم و برای ما الگو شده بود و قصد داشتیم خود را شبیه سازی کنیم، افزود: این اواخر نیز کشتی گیرانی نیز مانند حسن یزدانی و کامران قاسمپور از ورزشکاران صاحبنام مازندران هستند.

مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد از روز پنجشنبه با حضور ۱۵۰ کشتی گیر خارجی و داخلی در بهشهر آغاز شد./خبرگزاری مهر

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=10614

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار