امروز: پنجشنبه ۱۴۰۳-۰۱-۰۹


Thursday 28 March 2024
28-Mar-2024 19-رمضان-1445

ریزش ساختمان فرسوده در تهران/ ۲نفر از زیرآوار زنده بیرون کشیده شدند

یک ساختمان قدیمی در خیابان ۱۷ شهریور فرو ریخت که در این حادثه یک کودک به همراه یک پیرزن مصدوم اما زنده از زیر آوار خارج شدند.

دیدبان شمال :

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به خبر ریزش یک ساختمان قدیمی روز شنبه در این باره گفت: ساعت ۶:۱۱ این حادثه در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان ابوفاضل به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بی درنگ ماموران دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک ساختمان دو طبقه قدیمی به مساحت ۶۰ متر مربع که در مجاورت آن نیز عملیات گودبرداری به عمق حدود یک متر در حال انجام بود، ریزش کرده و به طورکامل تخریب شده است.

ملکی با بیان اینکه این ساختمان بسیار قدیمی و از نوع خشتی و گلی بود افزود: ۱۳ نفر که از اتباع کشور افغانستان بودند در این ساختمان زندگی می‌کردند که در زمان بروز حادثه دو نفر شامل پسربچه هشت ساله و پیرزنی حدود ۷۰ ساله در زیر آوار مانده بودند.

وی ادامه داد: عملیات نجات افراد آغاز شد و در حالی که همه بدن پیرزن و نیمی از بدن کودک زیر آوار بود با تلاش آتش‌نشانان زنده اما مصدوم به شکل معجزه آسایی نجات یافتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محل حادثه در یک کوچه باریک بود، عملیات آتش‌نشانان با دشواری‌هایی همراه بود اما با حضور و تلاش آتش‌نشانان حادثه فرو ریزش این ساختمان خشتی و گلی تلفات جانی نداشت./خبرآنلاین

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=12431

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار