امروز: شنبه ۱۴۰۳-۰۲-۰۸


Saturday 27 April 2024
27-Apr-2024 19-شوال-1445

تصمیم جدید بورسی؛ اجرای اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی متوقف شد / افزایش حجم معاملات در ۵ روز از ۵ درصد به ۲۰۰ درصد

ديدبان شمال:با توجه به ابراز نگرانی فعالین بازار در خصوص اجرای مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی؛ هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با احترام به نظر فعالان و به منظور رفع دغدغه‌های سهامداران اجرای مصوبه مذکور را متوقف کرد. در جلسه شب گذشته هیات مدیره سازمان بورس، دستورالعمل گره معاملاتی، بازنگری و مقرر شد به نحوی باشد که امکان نقدشوندگی افزایش یابد. در تغییراتی که صورت گرفت مجموع حجم معاملات در ۵ روز از ۵ درصد به ۲۰۰ درصد افزایش یافت.


بازار سرمایه (سنا): هیات مدیره سازمان بورس اعلام کرد: اجرای مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی هیات مدیره سازمان به منظور رفع دغدغه‌های سهامداران متوقف شد.

با توجه به ابراز نگرانی فعالین بازار در خصوص اجرای مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی؛ هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با احترام به نظر فعالان و به منظور رفع دغدغه‌های سهامداران اجرای مصوبه مذکور را متوقف کرد.

در جلسه شب گذشته هیات مدیره سازمان بورس، دستورالعمل گره معاملاتی، بازنگری و مقرر شد به نحوی باشد که امکان نقدشوندگی افزایش یابد. در تغییراتی که صورت گرفت مجموع حجم معاملات در ۵ روز از ۵ درصد به ۲۰۰ درصد افزایش یافت.

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=1428

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار