امروز: جمعه ۱۴۰۳-۰۲-۰۷


Friday 26 April 2024
26-Apr-2024 18-شوال-1445

اولین مرکز آموزش تخصصی اتیسم اصفهان افتتاح شد

دیدبان شمال :

اصفهان- اولین مرکز آموزش تخصصی اتیسم اصفهان با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

ظهر پنجشنبه در منطقه کوی ولی عصر (عج) اصفهان اولین مرکز آموزش تخصصی اتیسم اصفهان به همت بنیاد دستان مهربان و با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

یوسف نوری وزیر آموزش‌وپرورش در این مراسم اظهار داشت: معلمان همچون مادر به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه که شاید برای انسان‌های معمولی تحمل آنها سخت باشد، خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به وفات حضرت خدیجه (س)، افزود: ایشان همه دارایی خود را در راه اسلام تقدیم کرد، در روزهای آینده هم مصادف با ولادت امام حسن (ع)، روز تکریم خیرین نام‌گذاری شده است. این امام از امیرالمومنین آموخته بود که درآمد خود را در راه کمک به مردم خرج کرده و با کمترین امکانات زندگی کنند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: خیرین مهم‌ترین و بهترین الگوهای تربیتی هستند. بنیاد دستان مهربان هم در حوزه اشتغال، رفاه و آموزش و پرورش به خوبی فعالیت کرده و برای افرادی که این امکانات را در اختیار نداشته و نیازهای ویژه دارند، قدم بر می‌دارد.

وی ابراز داشت: اگر مشارکت مردمی خیرین و مردم نباشد امور لنگ خواهد ماند. امروز خیران گامی بالاتر از ساخت برداشته و به کیفیت خدمات آموزشی توجه می‌کنند.

بر این اساس اولین مرکز آموزش تخصصی اُتیسم در اصفهان که به همت بنیاد نیکوکاری دستان مهربان در بهمن‌ماه سال ۹۵ کلنگ‌زنی گردید، با زیربنای ۳۵۰۰ مترمربع دارای ۱۵ باب کلاس درس، چهار باب اتاق اداری، یک باب سالن اجتماعات، یک باب سالن ورزشی، یک باب آزمایشگاه، یک باب کتابخانه و یک باب کارگاه است./خبرگزاری مهر

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=10021

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار