امروز: جمعه ۱۴۰۳-۰۱-۱۰


Friday 29 March 2024
29-Mar-2024 20-رمضان-1445

ارسال گزارش متروپل به قوه قضائیه/ گزارش فردا در جلسه علنی مجلس قرائت می‌شود

رئیس کمیسیون عمران گفت: گزارش کمیسیون عمران درخصوص ریزش ساختمان مترو پل تقدیم هیات رئیسه مجلس شده و یک نسخه آن نیز به قوه قضاییه ارسال‌شده تا با متخلفان برخورد شود.

دیدبان شمال :

ساختمان مترو پل آبادان در تاریخ دوم خرداد ماه فروریخت که بر اثر آن بیش از 40 نفر از نمایندگان جان خود را از دست دادند.

پس از این حادثه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس به کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون تخصصی ماموریت داد تا درباره دلیل این فروریزش به مجلس گزارش دهد.

پس از این ماموریت، هیئتی از کمیسیون عمران به آبادان سفر از نزدیک دلایل فروریزش را بررسی و با مسئولان مربوطه نیز جلساتی را داشتند و در نتیجه گزارشی را در این زمینه تهیه کردند.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمسیون عمران درباره تهیه این گزارش گفت: گزارش کمیسیون عمران در مورد حادثه ریزش ساختمان متروپل نهایی شده است.

وی عنوان کرد: گزارش کمیسیون عمران درخصوص ریزش ساختمان مترو پل تقدیم هیات رئیسه مجلس شده و یک نسخه آن نیز به قوه قضاییه ارسال‌شده تا با متخلفان برخورد شود.

رئیس کمیسیون عمران بیان کرد:ازنظر ما در کنار مالک، شهرداری آبادان و سازمان نظام‌مهندسی بیشترین تخلف را داشتند و البته دستگاه‌های ناظر نیز به وظایف خودشان به‌خوبی عمل نکردند.

بر اساس این گزارش، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است گزارش کمیسیون عمران درباره فروریزش ساختمان مترو پل آبادان فردا درجلسه علنی قرائت شود./تسنیم

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=14137

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار