امروز: پنجشنبه ۱۴۰۳-۰۱-۰۹


Thursday 28 March 2024
28-Mar-2024 19-رمضان-1445

آیت‌الله رئیسی: توجه به خواست مردم از مهم‌ترین وجوه مردم‌مداری دولت سیزدهم است

در جلسه هیأت دولت؛

تهران- رئیس‌جمهور صیانت از سلامت اداری را از وظایف مدیران و نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌ها و ارتباط بی‌واسطه با ارباب رجوع را از راهکارهای تأمین سلامت اداری و افزایش رضایت‌ عمومی دانست و گفت: توجه به خواست مردم از مهم‌ترین وجوه مردم‌مداری دولت سیزدهم است.

دیدبان شمال :

آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت، صیانت از سلامت نظام اداری را از وظایف مهم مدیران دانست و تأکید کرد: «مقاومت در برابر خواسته‌های غلط» و «نظارت بر رفتار نیروی انسانی به منظور صیانت از سلامت نظام اداری» برای مسئولان دولت لازم است و آنها باید، هم خودشان از روحیه ایستادگی مقابل ناملایمات و خواسته‌های غیرعادلانه برخوردار باشند و هم اجازه ندهند در مجموعه تحت امرشان فساد یا تخلفی صورت گیرد.

رئیس‌جمهور نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌ها و حضور سرزده در ادارات و ارتباط بی‌واسطه با ارباب رجوع را از جمله راهکارهای تأمین سلامت اداری دانست که رضایت عمومی را در پی خواهد داشت.

آیت‌الله رئیسی توجه به خواست مردم را یکی از مهم‌ترین وجوه مردم‌مداری دولت مردمی دانست و با تأکید بر ضرورت حساس بودن نسبت به سوءرفتارها و سوءمدیریت‌ها گفت: همه کسانی که به نام دولت و نظام اسلامی خدمت می‌کنند، باید مراقبت کنند با انجام به موقع کار، جلوگیری از فساد اداری و کارشکنی‌ها در ارائه خدمت به مردم، کارآمدی دستگاه‌ها و امید، اعتماد و رضایت عمومی را ارتقا دهند.

رئیس‌جمهور در آغاز این جلسه با تبریک ولادت فرخنده اسوه صبر و پایداری، حضرت زینب (س) و روز پرستار، از زحمات و خدمات خالصانه پرستاران در صیانت از جان مردم به‌خصوص در ایام کرونا قدردانی و بر لزوم توجه به خواسته‌های پرستاران به‌ویژه مطالبات حقوقی و معیشتی آنها تأکید کرد./ایرنا

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=15828

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار