امروز: شنبه ۱۴۰۳-۰۲-۰۱


Saturday 20 April 2024
20-Apr-2024 12-شوال-1445

بهبود روابط قوا، پرهیز از تنازعات‌ و ایجاد آرامش سیاسی دستاورد دولت سیزدهم

نماینده مردم میانه در مجلس:

تهران- نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در مورد بهبود روابط قوای‌ سه‌گانه و پرهیز از تنازعات‌ و ایجاد آرامش سیاسی در کشور تاکید کرد: شرایط روابط قوای سه‌گانه در وضعیت مطلوبی قرار دارد، مجلس یازدهم و دولت سیزدهم تعاملات خوبی با هم دارند.

دیدبان شمال:

مهدی اسماعیلی در مورد عملکرد یکساله دولت سیزدهم درتوجه به سیاست خارجی متوازن  بیان داشت داشت: تعامل با همسایگان و کشورهای منطقه از اولویت های مهم دولت سیزدهم است و آیت الله رییسی در آغاز به کار دولت بر این موضوع تاکید داشت و این عامل توانست به رونق مبادلات اقتصادی و افزایش صادرات در کشور منجر شود.

نماینده مردم میانه تصریح کرد: جمهوری اسلامی خواستار توسعه روابط با همه کشورهای دنیا اعم از شرق و غرب، بجز رژیم صهیونیستی است و با داشتن ظرفیت بالا در حوزه انرژی می‌تواند برای طرفین در مبادلات اقتصادی منافع برد- برد داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس بیان داشت: تکیه بر توانمندی داخلی در حوزه‌های مختلف از جمله موضوعاتی است که می‌تواند جایگاه بین المللی ایران را  ارتقا دهد و «ما می توانیم» را به منصه ظهور برساند.

اسماعیلی تصریح کرد: دولت آیت الله رییسی با تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده از ظرفیت نخبگان قدم‌های موثری در توسعه و رونق اقتصادی کشور برداشته است هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم اما  این شروع خوب، نوید بخش آینده روشن کشور است .

وی  با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری و مجلس بر حل مشکلات اقتصادی کشور و توجه به تولیدات داخلی است گفت: با تهیه و تنظیم برنامه های مدون اقتصادی و توسعه تعاملات با همسایگان می‌توانیم مشکلات اقتصادی را در راستای خودکفایی و توانمندسازی اقتصاد مدیریت کنیم و دولت در این زمینه گام‌های خوبی برداشته شده است و لازم است با جدیت این موضوع پیگیری شود.

نماینده مردم میانه با اشاره به سفرهای خارجی آیت الله رییسی به کشورهای منطقه بیان داشت: سفر رییس جمهور به کشورهای همسایه نشان داد که دیپلماسی اقتصادی ایران در عرصه بین الملل تقویت شده است و امیدواریم مردم در آینده نزدیک شاهد خیرات و برکات اقدامات دولت در حوزه سیاست خارجی و افزایش تعاملات اقتصادی با همسایگان باشند.

اسماعیلی در مورد بهبود روابط قوای‌ سه‌گانه و پرهیز از تنازعات‌ و ایجاد آرامش سیاسی در کشور تاکید کرد: شرایط روابط قوای سه‌گانه الحمدالله در وضعیت مطلوبی قرار دارد مجلس یازدهم و دولت سیزدهم تعاملات خوبی با هم دارند، عصر امروز هم  جلسه تعامل بین مجلس و دولت در راستای هم افزایی قوا برگزار می‌شود تا  ان شالله بتوانیم مشکلات چندین ساله مردم را در حوزه معیشت حل کنیم.

وی با بیان اینکه هماهنگی بین قوای سه‌گانه با تشکیل جلسات سران قوا تقویت می‌شود گفت: این هماهنگی به صورت مطلوب  بین قوا دنبال می‌شود و در کمیسیون‌های مجلس هم شاهد همکاری‌های و تعاملات خوبی بین دولت و مجلس هستیم  این ظرفیت‌ها به پیشرفت کشور کمک می‌کند  و در کم کردن مشکلات اقتصادی مردم تاثیرگذار است./ایرنا

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=14110

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار