امروز: جمعه ۱۴۰۳-۰۱-۳۱


Friday 19 April 2024
19-Apr-2024 11-شوال-1445

بازار فروش پرندگان در فریدونکنار غیرقانونی است

دیدبان :

ساری- مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران فعالیت بازار فروش پرندگان در فریدونکنار را غیرقانونی دانست و گفت: این بازار باید برچیده شود.

حسینعلی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شکار وصید پرندگان به انگیزه‌های مختلف توسط متخلفان انجام می‌شود، افزود: محیطبانان به رغم کمبودهای امکانات و تجهیزات در تلاش هستند تا با متخلفان برخورد کنند.

وی با اظهار اینکه صید غیرمجاز در شهرستان‌های فریدونکنار، بابلسر و فریدونکنار رواج دارد، بازار فریدونکنار را محلی برای عرضه غیرقانونی پرندگان صید شده دانست و گفت: این درحالی که صید قانونی مورد حمایت مسئولان است.

وی با بیان اینکه برپایی دام‌هایی هوایی در سه سال اخیر برای صید پرندگان ممنوع شده است، افزود: این دام‌ها به محض برپایی توسط محیطبانان جمع آوری می‌شود.

ابراهیمی درباره شیوه صید کرس نیز گفت: امسال طبق مصوبه مقرر شد صید با کرس نیز برپا نشود ولی شاهد آن هستیم که برخی متخلفان نسبت به برپایی کرس ها صید اقدام کرده‌اند که تخلف محسوب می‌شود.

ابراهیمی در خصوص بازار فروش پرندگان در فریدونکنار نیز گفت: قرار بود محدودیت‌هایی برای عرضه پرندگان در این بازار اعمال شود و با آنکه نظارت بیشتری صورت می‌گیرد ولی همچنان تخلف وجود دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اظهار اینکه این بازار غیرقانونی است، گفت: در تلاش هستیم تا با نظارت بیشتر بازار غیرقانونی عرضه پرندگان رادر فریدونکنار برچینیم./خبرگزاری مهر

لینک کوتاه مطلب : https://didbanshomal.ir/?p=5622

آخرین اخبار

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار